Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ - ΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΡΙΝΕΛΗΣ ΛΑΓΚΑΔΑΣ





Eδω και 28 χρόνια το κατάστημα μας εξειδικεύεται 
στο χώρο του χρυσού κοσμήματος,
στην πορεία δημιουργήσαμε άλλο ένα κατάστημα με όλα τα 
επώνυμα ρολόγια και κοσμήματα στις καλύτερες τιμές της αγοράς 
με αγάπη και σεβασμό στο 
επάγγελμα μας και στους πελάτες μας,
σας ευχαριστούμε για την επιλογή και την στήριξη σας.

Κοσμήματα - Ρολόγια Μαρινέλης 
2394026286
Νο 1 : Πλατεία Λαγκαδά 
Νο 2 : Μεγάλου Αλεξάνδρου 3, Λαγκαδάς

57200


1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα από την Κύπρο με λένε Μαρινελη Κωνσταντίνος είμαι
    Παντρεμένος στην Κύπρο είμαι από το Περιβολάκι τού Λαγκαδά
    Ο πατέρας μου ονομαζόταν Μαρινελης Ιωάννης Και των φωνάζανε
    Γιαννούλη είχε ένα ξάδερφο Αποστολή των Αδελφό του πατέρα μου των λέγανε Γιώργο Ο αδελφός του πατέρα μου είχε και ένα
    του παιδί ειταναι αστυνομικός. Αλλά τέλος πάντων έχουμε καμία συγγένεια Εμείς πάντως συγγνώμη για την ενόχληση και
    Ευχαριστώ πολύ αν θέλετε μού στέλνεις την απάντηση σας Ευχαριστώ πολύ...,

    ΑπάντησηΔιαγραφή